불란서안경 가지 마십시요

글쓴이: maxine1  |  등록일: 04.28.2016 17:51:08  |  조회수: 4279
Their salesmen are bunch of liars and this place does not know how to treat customers. First they sell me defective woman's frames (i'm a guy). When the frames break, they blame me and refuse to even work with me to get another one. They put the wrong prescription in the frames I bought as a replacement. Then they screw up on the replacement lenses and wanted me to pay addition $$ to fix their mistake. DO NOT MAKE THE MISTAKE OF GOING HERE!
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댓글
  • JerseyBoy  04.28.2016 23:57:00  

    If they really put a wrong prescription lens in your eye glasses, and if you still have the proof or still can prove it, you need to report it to the authority. I think District Attorney's office has consumer protection section. I would start from there.

  • 동실이의하루  04.29.2016 14:00:00  

    크레딧카드를 쓰세요.

  • Sulri  04.29.2016 20:49:00  

    I have bought sunglasses here and also glasses for my son. Both items were both defective. Went back to complain and blamed me for them. Noticed they only carry old models and defective. Especially the 2 old hags are horrible salesman. You wrote exactly what I wanted to say. They try to find ways to charge me extra.

  • Willypop  04.30.2016 11:54:00  

    여기 언젠가는 뜰 줄 알았다. 정말 정말 강력 비추천

  • ellia728  05.01.2016 14:01:00  

    저는 여기 두번 이용했는데 고객에게 편안함 주고 무척 친절하던데...

  • Sulri  05.02.2016 08:11:00  

    ellia 728 불란서 안경원 식구 이십니까??

  • 동실이의하루  05.02.2016 09:45:00  

    너나 복창동이나
    정신차리고 장사해라
    한심한 인간들이네.
    능력도 없는 것들이 잘못했으면
    정중히 사과를 해도 모자를 판에
    손님한테 charge를 더해?
    복창동 가서 똑같은 대접받고 와라
    기분좋나
    불란서 안경. 반성해라

  • firewood  05.02.2016 13:46:00  

    95년도부터 이용했는데 친절하고 괜찮았는데? 한쪽말만 듣고 판단하기가 그렇네요

  • ellia728  05.02.2016 20:50:00  

    저는 순수한 고객입니다.  불란서 안경원을 2016년 1월부터 애용하고 있습니다.
    제 신분을 밝히라면 밝히겠습니다.
    저는 제가 받았던 느낌과 인상을 말하고 있습니다.

  • Ssupp  05.03.2016 08:59:00  

    3주동안 불란서 안경을 세번 방문했는데,
    안타깝게도 두번을 손님들과 서비스 와 바가지 문제로 다투는 모습을 보게 되었음. 안경을 하면서도 맘이 그닥 편하지 못했고 그이후로는 안가고 있음.

    Customer Service Survey 1~10 (10 is Best)  ..........  3

  • 동실이의하루  05.03.2016 11:58:00  

    결론 나왔네여
    블란서 안경은 그냥 나쁜놈들