메드스파에서 간호사 Medi Spa Receptionist/Office Assistant 구합니다

글쓴이: Tiara2023  |  등록일: 05.01.2024 15:26:35  |  조회수: 353
지역
Koreatown 
직종
사무직 
연락처
tiaraskinhair@gmail.com 
고용정보
직원수 15명 이하 
※ 사기글 주의사항 ※
비트코인, 재무설계 등 부업을 빙자하여 수수료를 요구하는 글은 스캠이므로 절대 연락하지 마시고 신고하시기 바랍니다.
Responsibilities:
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office
- Direct visitors to the appropriate person and office
- Answer, screen, and forward incoming phone calls
- Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
- Receive, sort, and distribute daily mail/deliveries
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk
- Order front office supplies and keep inventory of stock experience
- Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative, or similar role
- Proficiency in Microsoft Office Suite
- Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)
- Professional attitude and appearance
- Solid written and verbal communication skills
- Ability to be resourceful and proactive when issues arise
- Excellent organizational skills
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks

*This position requires experience in clerical duties, order entry, office management, medical receptionist tasks, personal assistant responsibilities, dental receptionist duties, familiarity with QuickBooks, administrative tasks.


책임:
- 손님이 사무실에 도착하자마자 인사하고 환영합니다
- 방문자를 적절한 사람과 사무실로 안내
- 수신 전화 응답, 선별 및 전달
- 리셉션 공간이 깔끔하고 보기에 좋으며 필요한 모든 문구와 자료가 있는지 확인하세요.
- 기본적이고 정확한 정보를 직접 방문 및 전화/이메일을 통해 제공
- 매일 우편/배달을 받고, 분류하고, 배포합니다.
- 접수 데스크를 통한 출입 통제 및 안전 절차 준수로 사무실 보안을 유지합니다.
- 프론트 사무용품 주문 및 재고 경험 재고 관리
- 접수원, 프론트 오피스 대표 또는 이와 유사한 역할로 입증된 업무 경험
- Microsoft Office 제품군에 능숙하신 분
- 사무실 장비(예: 팩스기 및 프린터)에 대한 실무 경험
- 전문적인 태도와 외모
- 탄탄한 서면 및 구두 의사소통 능력
- 문제가 발생했을 때 적극적이고 적극적으로 대처할 수 있는 능력
- 뛰어난 조직력
- 멀티태스킹 및 시간 관리 능력, 작업 우선순위 지정 능력

*이 직책에는 사무 업무, 주문 입력, 사무실 관리, 의료 접수 업무, 개인 비서 업무, 치과 접수 업무, QuickBooks에 대한 지식, 행정 업무에 대한 경험이 필요합니다.


 
DISCLAIMERS: 이 글은 개인회원이 직접 작성한 글로 내용에 대한 모든 책임은 작성자에게 있으며, 이 내용을 본 후 결정한 판단에 대한 책임은 게시물을 본 이용자 본인에게 있습니다. 라디오코리아는 이 글에 대한 내용을 보증하지 않으며, 이 정보를 사용하여 발생하는 결과에 대하여 어떠한 책임도 지지 않습니다. 라디오코리아의 모든 게시물에 대해 게시자 동의없이 게시물의 전부 또는 일부를 수정 · 복제 · 배포 · 전송 등의 행위는 게시자의 권리를 침해하는 것으로 원칙적으로 금합니다. 이를 무시하고 무단으로 수정 · 복제 · 배포 · 전송하는 경우 저작재산권 침해의 이유로 법적조치를 통해 민, 형사상의 책임을 물을 수 있습니다. This article is written by an individual, and the author is full responsible for its content. The viewer / reader is responsible for the judgments made after viewing the contents. Radio Korea does not endorse the contents of the articles and assumes no responsibility for the consequences of using the information. In principle, all posts in Radio Korea are prohibited from modifying, copying, distributing, and transmitting all or part of the posts without the consent of the publisher. Any modification, duplication, distribution, or transmission without prior permission can subject you to civil and criminal liability.

잡톡 [ Job Talk ]

이민법

사람찾기

상법 · 소송